nazliozcelik Kızlar bu cinsiyet söylüyor doktor sonra kızken erkek çıkıyo falan, bunu yaşayan çok mu, kaçıncı haftalarda nasıl öğrendiniz merak ediyorum?
[silindi] nazliozcelik ay valla ben de aynısını sorcaktım.15+2de bana kız dedi.yüzde yüz dedi ama buraya baktım 20de falan çok değişen olmuş.değişen derken sonradann farkedilen diyim de şimdi cinsiyet hiç değişmez vs derler.iki hafta sonra gidicem 19 haftalık olacak.o zaman da kız derse net olur heralde.
Adenala nazliozcelik Kuzenime kız demişlerdi detaylı ultrasonda bebeğin üreme organları da net görülünce erkek demiş
dolunay__ nazliozcelik benim erkekten kiza dündü 25 gibi galiba dokturum erkek dedi başka Doktur 33 müydü oda kiz dedi
umrumdadegil [silindi] cinsiyet değişmez kız 😂 doktorlar yanılıyor kordonu pipi sanıyorlar gibi mesela
gamzzeipeek Benim 14.haftada kız görüldü ultrasonda ben kız olduğunu gördüm doktorum da onayladı ama her ihtimale karşı %75 ihtimal verdi kesin olarak söylemek için 17.haftayi bekledi bu hafta yine kız olarak gördük şükür netleştirdik