-Busraonur- Merhabalar 12+ 3 doktorum %60 kız dedi 🤲🏻🌸 14.hafta da 2 hafta sonra kesinleşecek dedi . Sizler nekadar da kesin sonuç aldınız
Adenala -Busraonur- Haftadaydım kız dedi 20. Haftada başka doktora da göründüm şimdi detaylı ultrasona gireceğim cuma günü 🌸
gamzzeipeek -Busraonur- 14.haftada %75 kız dedik 17.haftada kesinleştirdik. Çok video izleyip arastirmistim ultrasonda kendim farkettim ilk kız olduğunu
-Busraonur- Edaa01 inşAlllahhh inşAllahh kızdır 🤲🏻🤲🏻 benim gönlümde o vardı Allah’ta biliyor tabiki herseyden önce sağlıklı hayırlı evlat olsun ama gönlümde ki oydu ee nezaman çağırdı seni birdaha
Adenala -Busraonur- Detaylı ultrason için randevu almaya gitmiştim bir bakalım dedi ultrasondan başka doktorun da görüşünü almak önemli benim için her konuda tek doktora bağlı kalmıyorum
Edaa01 -Busraonur- inşallah doğrudur cnm benimde gönlümde kız valla bir oğlum var 2 haftaya kadar gel dedi tekrar
CereenCkr Mercimeek ya nasıl oldu merak ettim 😅 ben 12 haftada öğrendim öyle bir ihtimal var mı doktorum kesin dusunebilirsin demişti
Cgdmerl -Busraonur- 12. Haftada öğrendim tam olarak ben ama erkek. Erkekler daha erken görünüyor demişlerdi
muallimannem 23.haftaya kadar göstermedi bizimki 😅detaylı ultrosana girince erkek olduğunu söyledi doktorumuz 💙😍
Merve1414 -Busraonur- 18+4 de ogrendim kızım olacak inşallah ama detayliyi bekliyorum 31 ocakta giricem
Mercimeek CereenCkr bana da bir kaç kez kız dediler annem hazırlık bile yaptı sonra acile gittim gece ilk kez bana dönüktü vücudu ve pipisini görmüştüm şok oldum
merve1406_ Haftada öğrendim kız dedi biz çok istedik kız olmasını doktora özellikle kesin mi diye sordum kızda cinsiyet sonradan değişebiliyor diye iki kez baktı en son pipisi yok dedi 🥰 18+3 üm 20.01 de detaylı ultrason var inşallah sürpriz olmaz 🫠
CereenCkr Mercimeek ay şaşırdım çok ya 😂 ben başka bir doktora daha goruneyim en iyisi şimdilik cinsimiz erkek bakalım 😂