lamaan batilmi gercekmi bilmiyorum ama orgu orursen hamileyken bebekde kordonla orer bogarmis kendini derler eskiler?
ASE6154 lamaan bacım eskiden hazır kıyafet mi alınıyordu analarımız herşeyleri kendileri örüp dikip giydiriyormuş bu mantıkla hiçbirimizin doğmamış olması gerek
aslhnkrts9 lamaan cidden yersiz hurafelerden biri ben hamile kaldıgımdan beri örgü örüyorum belki eski zamanda denk gelmiştir de öyle denmiş öyle kalmıştır insan korkutmaya gerek yok canım şimdilerde herşey net şekilde görünüyor
rainss lamaan kaç tane şey ördüm bitirdim maşAllah gayet sağlıklıyız doğum oldu olmak üzere yani inanmayın böyle şeylere gelecek olan şey Allahtan gelir örgü örmeden gelmez
Tuubath lamaan ben hiç örgü örmedim bilmem de :) bebeğimin 4 kat kordon dolanmıştı Batıl inanç doldurmayın kendinizi
Ozlemkaan lamaan eğer örgüyü şişi alıp kordonla örmüyorsanız herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum böyle hurafeler nerden çıkmış acaba
Deletedmom_87 lamaan ilk defa duydum canım Eltim tam bir örgü manyağı hatta gebeyken bebeğine bütün tulumları kendisi ördü sürekli örgü örer maşallah bebeği doğdu sağ salim. Hiç bir şeyi yok
SeymaSimsek lamaan hurafeler konusunda daha ne kadar şaşırabilirim diyorum ama gerçekten her gün daha da şaşırıyorum…
La_Liberte lamaan çok hurafe gördüm böylesini görmedim 🙈 kusura bakmayın lütfen ama çok saçma bir söylemmiş 🤷🏼♀️