gayebayrktr hamile olduğunu ogrendikten sonra bos gebelik yasayan var mi? belirtilerde degisen seyler neydi?
Efnan-77 gayebayrktr benim öyleydi ama aynı normal gebelik gibi sadece ekstra göğüs ağrım mide kraplarım oluyodu doktor vucut atmaya çalışıyo ama 2 aylık olmuş kese bebek yok kürtaj dedi kürtaj oldum
tugbadurmaz34 gayebayrktr normal gebelikten hiçbir farkı yok betan artıyor kesen büyüyor belirtilerin hamilelik belirtileri ama bebek oluşmuyor maalesef
gayebayrktr Efnan-77 bazi yorumlarda belirtilerin bi anda bicak gibi kesildigini okudum o yuzden merak ettim surekli kendimi kontrol ediyorum acaba devam ediyor mu diye 😒
gayebayrktr tugbadurmaz34 bazi yorumlarda belirtilerin bi anda tamamen kesildigini okudum bu yüzden merak ettim