Hdyeatay Kızlar üzerlik yakıcam negatif enerjiyi falan alıyormuş gece veya gündüz yakılması fark eder mi acaba bilginiz var mı
Faziletsolak Hdyeatay hayır farketmez bizim oralarda çook eskiden beri adettir nazarı elemi kederi alıp gitmesi için sık sık yapılır özellikle de topluluk olduktan sonra düğün gibi vs
orkide123p3t Hdyeatay feng shui uzmanları önermiyor evde tütsü yakılmasını üzerlik olsun adaçayı olsun
elmaelmaelma Faziletsolak ama evde dumanını gezdirmek gerekmiyor mu? O yüzden tavada yapıp, dumanı tüterken oda oda gezmek ve sonra da havalandırmak lazım diye biliyorum ben.
Faziletsolak elmaelmaelma Ocak’ta yakıp bir kaba koyuyorum yine tüterken gezdiriyorum aynı mantıkta yani. Bu arada ben kokusunu çok seviyorum hiç havalandırasım gelmiyor 😂ama çıkması için mecbur