2lokummannesiii Yok Allahım onca isim olsa ne olacak karar vermek en zoru. Oğlumda da aynısı olmuştu. Bana şöyle güzel kız isimleri önerir misiniz hanımlar🫠🥹
Eminefidan Beğenir misiniz bilmem ama fikir olsun. Benim de kızım olacak İLAY 🌙🌸 koyucaz ismini inşallah. Ülkenin en güzel kızı anlamına geliyor
Busraalyaa 2lokummannesiii ayyy Allah razı olsun asel lina mina lila liya ilya gibi isimlerden bıktımm yemin ediyorum
tunasmom 2lokummannesiii o zaman ben beğendiğim isimleri yazayım bir kızım olsaydı bu isimlerden birini seçerdim mutlaka Arya Talya Nil Asya Ayliz Ayza Sarya Alara Duru
2lokummannesiii asell13 Aden de güzel anlamı arkadaşımın kızı var ve amcamın torununun adı olacak inşallah😂
ASE6154 2lokummannesiii valla hep ilay istiyordum dün kız olduğunı öğrendik eşim ilay olmaz dilay olsun dedi tamam dedim 🤷♀️ Hatta burda post açtım güzel mi diye ☺️ Bugün diyorki içime sinmedi konuştuk düşündük Sare de karar kıldık ☺️
Tgce_28 Valla bizde öyle isim işi çok zor yaa suanlik Azra diye seviyrouz ama hala bakıyorum isimlere başka hoşuma giden bi isim olur diye ☺️