555eeee67 cok geçmiş olsun geçen hafta bende oyleydim devlete randevu alıp gittim kadın doğumdan rapor al gel yapalım dedi kadın doğumcu bugün bana oneriyormusunuz dedim aslında hiç biseu olmuyor ama anestezi uygulandiktan sonra gözü segrise dış hekimine kabahat bulduklari için dış hekimleri kendilerini geri çekiyorlar dedi rapor denilen şey de 15 haftalık tekiz canlı gebeliği vardır yazılı bi kağıt verdi 16sinda godecegim bakalim yeniden. Demem o ki randevu alın gidin beklemeyin ilk 3 ay ve son 3 ay onermiyoruz diyen dış hekimleri de var tabi orayı bilemicem