ozgyrs benim diğer hastane de 70 di şimdi ne oldu bilmiyorum diğer hastanelere de hiç bakmadım açıkçası ama doktorun iyi olması aradaki elektrik çok önemli güvenmek ona benim diğer doktorum önünde ekrandanbilgilerimiz kayıtlı olduğu halde ilgisiz saçma sapan sorular soruyordu ilgisiz 5 dk da muayene ol çık devlet hastanesi gibi Sertan bey öyle değil herşeyi konuşuyor soru sormak istersen sor ve en önemlisi cep telefonundan her zaman ulaşılır olması😊diğer doktorlar öyle değil hep gidip hastaneye kayıt açtırıp muayene olmak şart hastaneye kazandırıyorlar bence artık herşey ticaret olmuş seninde inşallah güzel geçer hamilelik dönemin hakkımız da hayırlısı diyelim