Kızlar devlet hastanesi takipliyim. Devlette nst kacıncı haftada çekiliyor
aliininanasi 34 haftalıkken girdim ben sonrası için her hafta çağırdı devlet takipliyim
Ben de devlet hastanesine gidiyorum 34+0 yarın ilk nst olacak.