Şuana kadar bebeğim hep baş geliş olarak duruyordu bugün gittim makat geliş olmuş 36+4 haftadayım suyuda azalmış haftaya tekrar kontrole gideceğim doktor eğer suyu dahada azaldıysa ve makat geliş olursa sezeryanla alırız bebeği hazırlıklı gel dedi şimdiye kadar kendimi hep normal doğum için hazırlamıştım her şey yolunda diye pozitif sezeryan doğum hikayelerine ihtiyacım var sanırım 🫠