Aysegul11111 Arkadaşlar sağlık ocağından aradılar 21 haftalık hamileyim aşı yapılacağını söylediler yaptıranlar var mı bir sakıncası var mı
Adenala Aysegul11111 Dün tetanoz aşısı oldum canım yani ben oldum ama bu aşı konusu biraz hassas bir konu kendi doktorunla konuşup karar ver bence ben tavsiyede bulunamam sadece az bir sızı oluyor bazılarında ateş çıkıyormuş
Myrtle Adenala Aysegul11111 Ben mesela gecen hafta oldum 3 gun kendime gelemedim. Doktorum normal, 2ci dozu da ol dedi kurtulamadim asidan subatta tekrar olacagim :)
07Papatyam38 Bende 22 haftama girdim bugün ilk doz tetanoz aşımı oldum.. kadın doğumcuma sordum yaptır dedi