Hanımlar size sürecimi anlatmak istiyorum.hiç gebelik düşük başka bir tedavi geçirmedim hiç bir sorun bulunmadı çünkü rahim filmi normal yumurtalıklar normal adet düzeni normal kist yok çatlama var eşimin sonuçları güzel ama baktık uzun yıllar olmuyor direk tüp bebeğe başvurduk. Ve burda da sürecim güzel geçti 3. Gün taze embriyo transferi yapıldı. Doktorum 9. Gün için yarım ovitrelle iğnesini vurunmamı söyledi(bebeğin tutunması içinmiş) 10. Gün test vermemi söylediler. Bende aynısını yaptım ama bir kesim yalancı pozitiftik oluyor demiş kimisi bende o şekilde yaptım etkisi oldu hamileyim felan demiş tabi ben başıma gelince araştırmaya başladım ve doktoruma güvenerek vurundum sonuçta tedaviler kişisel uygulandığı için benim değerlerim bana göre tedavim bana göreydi. Neyse 10. Gün test verdim 105 kaç senedir kaset testlerde bile görmediğim pozitifi kanda görmüştüm heyecanlıydık. Tabi herkes bi şekilde duydu neyse çünkü kimse tedavi gördüğümüzü bilmiyordu. Doktor 2. Kanı istedi 2 gün sonra yani transferimin 12. Günü değerim 46 çıktı. Şimdi değerlerim düşüyor mu yoksa iğnenin etkisi geçmişse asıl değerim şimdi mi belli oluyordu doktora da sonucum yetişmedi konuşamadık. Yani durumu böyle olan var mı yardımcı olur musunuz.