_Betus58_ Meraba 31 haftalığız ama aşırı mide yanmamız var siz ne kullanıyorsunuz bnun için Dr gaviscon double verdi ama bize endişeleniyorum biraz
Htcanne _Betus58_ ben de en başından beri var. Giderek kötüleşti artık gaviscon işe yaramamaya başlayınca doktor pantpas verdi yeniden doğdum sanki. Hergün içmiyorum çok kötü olduğum günlerde
Busy _Betus58_ bir çay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat karıştır iç canım hemen kesiyor . Zaten gaviskonun içinde de karbonat var aynı şey yani.
Aayyss _Betus58_ pulcet alıyorum sabahları aç karnına onu bi gün içmedim ölüyorum sandım bence beni o ayakta tuttu
Lazzz61- Ben şişe elimde geziyorum valla yemek yemekten korkuyorum artık az kaldı ama bende bittim miyde yanmasından
mrv1903 8 aylık hamileyim. 8 aydır midem yanıyor. Geçmiyor 🤷🏻♀️ Son haftalar daha da beter olmaya başladı. Şurup iyi gelir size inşallah. Bana bir etkisi olmadı🤷🏻♀️