Nazmiye111 Merhaba anneler .. iki yıl sonra tekrar burdayım 🙂 planlı gebelik düsünyrz ve ilk dogumum sezeryan oldu ikincinin normal dogum olmasni istyorum bu sekilde dogum yapan varmi aranzda
Hanifeay Nazmiye111 ben yaptım canım. Ssvd destekleyen doğru doktoru bul şartlarda uygunsa Allahın izniyle başarırsınız canım 🤲🥰
Nazmiye111 Hanifeay hangi sehirdesn sezeryan sonrasi normal dogum sknti oldumu senin icin dikislern falan cok etkilendn mi
Nurkayaa Bnde 13 haftaligim cok istiyorum yuksek tansiyondan acil seseryana alinmistm Sezeryan sebebinde onemli tabi ins nasip olur
Nazmiye111 Benim son dakikaya kadar bebegn pozisyonuda dahil normaldi ama suyum geldi bir gece sancı bekledm baktk sanci yok bebegn suyu azaldi artk risk tasimaya basladi sezeryan oldum malesef