Asdfj canım benim iki buçuk yıl olmadı sadece sabahları aç karnına soğan suyu içtim ama sadece beyaz soğan diğerlerini kullanmadım ve sürekli kuru incir yedim o ay en sevmediğim şey olmasına rağmen o ay sonu tüp bebek merkeziyle ön görüşme için gittiğimde keseyi görmüştük kullanacaksan inciri de ihmal etme 😊😊