_gizemm_ konuşmayı bilmeyen bir toplum var malesef canım , özellikle hemcinslerimizin böyle olması kadının düşmanı yine kadın oluyor malesef..
iyileşme aşamasında olduğunuz için ağrı acı hissediyor olabilirsiniz ağrı kesici aldığınız da ağrınız hafifliyor mu veya ağrı kesici alıyor musunuz? Bende sezaryen olmayı düşünüyorum da.. birde vücut yapısına göre de değişiyormuş iyileşme süresi belki sizinki biraz daha uzun sürer kimisi 2.güne ayaklanıp ev işi yemek vs yaptığını söylüyor ☺️