Gulsenkryl34 o kadar muaallak bir durum ki şu doğum olayi. Beyfendi yada hanımefendilerin canı ne zaman isterse o zaman gelmek istiyorlar 😊 ben ilk kizimi 40+1 de doğurmuştum sata göre doğdu tam gününde yani ne eksik ne fazla doldurdu gününü yavrum. Şimdi kardeşini bekliyoruz 33 haftaligim, doğum 27 Şubat görünüyor 🌸 amaa inşallah 40 a kadar sürmez diye umut ediyorum çünkü çok zor kendi benliğimden bıktım 😞 38de falan olsa fena olmaz hani 😊😊 Rabb’im hepimize hayırlı kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🌿