Tugbabuglem58 Esra_4774 ogrenince yaz demisitin canim cinsiyetimiz erkek kız demistin doktorumda ilk kiza benzetmis emin olmak icin beklemis %80-90 erkek dedi
Esra_4774 Tugbabuglem58 Öyle miii 🥰 saglıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲 kaçıncı haftada erkek olduğunu öğrendiniz canım?
Nilay4444 Tugbabuglem58 Merhaba sağ salim kucağınıza alasınız inşAllah. Bana da her kes kız diyo. Karnm da sivri diyil ekşi tuzlu aşeriyorum fln. Sizde bu hurafeler çin rus takvimi filan tuttu mu?
Tugbabuglem58 Nilay4444 hic cin rus takvimine bakmadim canim bende eksi tuzlu yiyorum canim hatta hic tatli surmedim dondurma haric 2 tane kizim oldugu icin onlarin hamilelikleriyle karsilastirdim sadece kusmam yoktu mesela