nurmk yok canım almadım doktora göre 18 /23 Ocak arası tahmini doğum tarihi verdi, 21inde tekrar gidicem duruma göre karar verelim dedi benim ilk doğum olacağı için ben biraz normalde ısrar ediyorum doktorum da normal doğum taraftarı bana kalsa 41 e kadar beklerim ama önce sağlık tabi dönmüş olmazsa sezaryen günü alıcaz haftaya