Kvk 6.hafta da başlamıştı şuan 14haftalığım hala devam ediyor . Ne yaparsam yapayım geçmedi doğuma kadar da geçmeyecek sanırım . İşin kötü tarafı midemi bulandırdığı için doğuma kadar da midem bulanacak heralde . İnşallah geçer kurtuluruz sağlıklı gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸