ferda4834 ilk doğumumda benim 15. Haftada alt 50ydi doktor kullandığım tüm ilaçları bıraktırdı 6. Aydan itibaren tekrar kullandırdı birdaha da baktirmadi 38. Haftaya geldiğimde ast 240 alt 330 Lara gelmişti birde gebelik zehirlenmesi yaşıyordum acilen doğuma aldı doğumla birlikte bikac ay içinde normale döndü tüm değerlerim, bana da alt 330dayken 400lere yakın olsa siroz olurdun demişti ama sizin daha azmıs önlem alır doktorunuz inşallah 🌺