Sedagnlty 32.haftamdayım arkadaşlar belım çok agrıyor sızın de agrıyor mu sol tarafa vurdu bugun sımdı hepsı ama sadece orta en alt taraf popo üstü
josephine_ Sedagnlty benimde ağrıyor 31+5 haftalık hamileyim topuğuma kadar vuruyor ağrısı siyatik ağrıdan bahsetti doktorum ama enfeksiyonda olabilir dedi idrar tahlili verdim ne alakaysa gerçekten idrar yollarımda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum şimdi