Gkhnm97 ben öyle kaldım enfeksiyon iltihap vardı kaynanamin zoruyla başladım adetlerim çok kötü geçiyordu böyle yerlere kapaniyordum çocuğumuz da olmuyordu iste küçük arpacik soganlari kaynattim sabah ac akşam tok karına hergün içtim adet sonrası başladım hemen iltihap döküldüğünü anliyon zaten🙈 sonra ışte doktora gittim gebelik istiyoruz diye rahim ağzında enfeksiyon var diye fitil verdi kullandım hastalık sonrası ilişki oldu hamile kaldım hemen zaten ama icmekte bayaaa bi zorlandım çok kötü tadı ve kokusu var 😊🙈😁