Asdfj al benden de o kadar çevremden hamile haberi duymaktan bıktım gibi bisey artık çok üzülüyorum çok ağlıyorum kimseye bisey de anlatamıyorum çok yoruldum çok bunaldım artık 7 senedir çabalıyorum 3 kere kürtaj olmak zorunda kaldım üzüntümü de belli etmemeye çalışıyorum çevreme eşime bile belli edemiyorum çünkü o gerçekten çok sabırlı 7 senedir bir kere bile bu yüzden bisey demedi benimle birlikte çabaladı hala da sabırlı olur 3 kere oldu gene olur diyor ama benim dayanacak gücüm kalmadı gibi bunalımdayım onu bile belli etmemeye çalışmaktan çok yoruldum çevremde herkes doğurdu ailede herkesten önce ven evlendim herkesin çocuğu var benim yok millet ikinciyi düşünüyor benim olacak mı olmayacak mı o bile değil Rabbım isteyen herkese versin inşallah