Nuur2124 Aşılaması tutan sevgili annelerim ilk kaçınci gün sonucu öğrendiniz ve beta değeriniz kaçtı? yada başta yüksek çıkıp değeri düşen oldu mu?Cok merak ediyorum 🪽
tatlibebegim_ Nuur2124 aşılamanın 10.günü test yapmıştım 13.günü kan vermiştim 36 çıkmıştı 2.aşılamamda tuttu
Yozgee İlk aşılamada hamile kaldım 6. Ayımıza giriyoruz .. Evde test yapmadım sanırım 14. Gündü doktora gittiğimizde 146 çıkmıştı beta
yilanbasmedusa papatyaolsun benim de 2. Aşılamam ve 7. Gün, cumartesi test yap dedi doktorum. Ölcem meraktan 😕
papatyaolsun yilanbasmedusa 12sine oldum acaba 7. Gün olarak mı almalıyım canım sanırım hemen hemen aynı gün olmuşuz ☺️