Ezgolii Haftada olanlarr ne durumdasınızz keler göründümü kalp sesleri dinlendi mi bulantı kusma ne durumdaaaa
Sudenaz0105 Ezgolii 6+ 1 kasıklarım ağrıyo iki gün önce ishal oldum aklım çıktı iki ay önce ishalle birlikte düşük yaptım yine öyle oluyor diye geçen cuma kese yolk kesesi gördük aslında🙏🏽 kasıklarım ağrıyor baya bi onun dışında birşey yok şimdilik 🥰 sabahta nerden estiyse test yaptım ucuz test yaptım silik çıktı birde ondan panikledim test bozukmuş sanırım eşim markalı gitti aldı çok şükür ikinci çizgi daha koyu🙏🏽♥️
Anneelikk Ezgolii 6+3den selamlar dün keseyi de kalp atışında duyduk . Midem bulantım var yemekler den soğudum ama henüz kusmadim
H-ckerana Ezgolii 7+1 deyim şuan.6+2 de kalp atışlarını duydum.Felaket bulantım vardı 10 gündür.Dün bulantı ilacı yazdırdım sukur biseyler yiyebiliyorum artık.Birde çok uykum var gunduz mutlaka uyuyorum 😊
Zeyynnpp Ezgolii bugün tam 6 haftalık olduk bizde🙏 cuma günü nasipse kalp atışı için gidicez🤲🥲 ara ara kasık ağrılarım oluyor onun dışında bulantım olmuyor suanlik cok şükür
Fadimerdgn Bende hic bişey yok 6+5 deyim canım çok şükür keseyi geçen hafta gördüm kalp atışı için yarın gidicem kalp atışını duydun mu
Fadimerdgn Aysu1307 canım benim ilk önce 4.23 çıktı doktor sökücü verecekti kabul etmedim 15 Aralık 4.23 19 Aralık 55 22 Aralık 155 26 Aralık’ta 700 Vajinal muayene oldum 5+5 çıkmıştı geçen hafta salı keseyi de gördüm cuma da betam 22 bin olmustu
Aysu1307 Fadimerdgn ben alttan muayene kabul etmedim ilk betam 2241 çıktı dün ise 1970 çıktı neden düştü anlamadım 4+4 teyim
FATMA1234yokkan Aysu1307 kimyasal gebelik filan dye doktor bisey dedimi size olmaması gerekiyordu öyle doktorunuza danistinizmi😊
Fadimerdgn Aysu1307 seni üzmek istemem ama beyanın düşmesi boş gebeliktir kuzum tekrar git alttana da izin vermelisin
Aysu1307 FATMA1234yokkan dedi dış gebelik olabilir değeriniz düşmüş baya dedi o yüzden alttan bakıcam dedi bende tedirgin oldum diye baktırmadım normal baktı kese gördü gördü ama içini göremedi kesenin
Ummuhnm Aysu1307 inşallah sağ Salim bebeğinin kalp atışını görürsün canım bende bekliyorum biran önce büyüsün görmek istiyorum 🤲🏻rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Sevda1919 Merhaba arkadaşlar, 7 haftalık benim de, belimde ve kalçamın sağ tarafinda hareketle ortaya çıkan ağrı, acı var. Doktoruma sordum normal dedi ama beni çok zorluyor. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba
Bebelivekedili Bizde kese görüldü pazartesi kalp atışı dinleyeceğiz inşallah kasik bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti var henüz bulantı yaşamadım:)
Fadimerdgn Aysu1307 kuzum tarih tarih yazsana betalarini Bak benim şöyle 15 Aralık’ta 4.23 19 Aralık 55 22 Aralık 155 26 Aralık’ta 700