2512tugbaclk Kızlar merhaba pendik medipolde aytakın hocanın takipli gebesiyim. 31+5 haftalığım. İlk nst neye göre çekildi ne zaman çekildi özellikle de aytakın hocaya gidenler cevap verebilir mi ?
mervemurat16 2512tugbaclk genelde 34 ten sonra rutin takip için bakılıyor nst ye bebek kalp atışı ve sancı olup olmadığına bakışıyor bazı doktorlar 30.cu haftadan sonrada bakabiliyor