Betul709 Kızlar ben 36+2 deyim. Belime bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Vajinamda acı hissi oluyor iğne batar gibi. Magnezyum kullanıyordum bıraktım normal doğum için kasılmaları engelliyormuş diye duydum ondan mı acaba? Yoksa doğurcam mı noluyor?🫣
11-02- Betul709 doğmuyor merak etme 😅 senin dediklerini 5-6 gündür çekiyorum nst de sürekli sancılar çıkıyor ama açılma yok hergün aşırı bel ağrısı kasılma kasık ağrısı yaşıyorm ama dayanmaya çalışıyorm 36. Haftadayım en azından 38 e kadar dayanmaya çalışacağım ztn sezeryan olacağım
Betul709 11-02- benim nst de sancı çıkmamıştı geçen hafta ama bel ağrım yoktu böyle bu sancı mı? Açılma olması için napmak lazım acaba?
Pamuk Betul709 Ama Haftanız daha erken.Emin olun ki o sancı kasılma gelecek olursa magnezyum falan dinlemiyor.
11-02- Betul709 açılma olması için sancıların sıklaşır düzenli hale gelmesi gerek onun için yapacak birşey yok dediğiniz şeylerin sancı olup olmadığını bilemem bu haftalarda normalde bel ağrısı çok oluyormuş benim karnım taş gibi oluyordu ve kasıklarıma ağrı yayılıyordu o şekilde sancılarım çıkıyordu 4 gündür sürekli nst de çıkıyor bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum
11-02- Betul709 magnezyum günde iki kez alıyordum ama geceleri yine sürekli bacaklarım kasılıyordu kitleniyordu karnımda sertleşiyordu bi tableti bitirdim hiçbir etkisi olmadı bıraktık bizde