Fadimerdgn Kızlar 6+5 deyim yarın kontrolüm var sizce kalp atışı duyar miyim siz kaç haftadasiniz nasıl belirtileriniz var ☺️
Bobii Fadimerdgn bende seninle aynı sayılırım canım doğum için ne zaman dedi ? Ben şehir dışındayım kontrolüme haftaya gideceğim geçen hafta çok az bir kalp atımı sesi vardı, inşallah yarın duyarsın :)
Merve2119 Fadimerdgn kuzum bende bugün gittim 5+6 yım 16 tekrar gideceğim yani inşallah duyarsın kzuum ama duyarsın sanırım
Swan97 Fadimerdgn ben 6+1im bugün. 5+1de gittiğimde keseyi görememiştik. Yarın yeniden gidicem inşallah bu sefer keseyi görüp sağlıkla atan kalbini duyarım 🙏🏻 ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı o yüzden tedirginim
Fadimerdgn Bobii bana da hafif var gibi dedi geçen hafta doğum için henüz bı bilgi almadim benim düşük oldu geçen sene o yüzden tek telasim kese ve kalp atışıydi kimseye söylemedim onları görmeden
Fadimerdgn Merve2119 kese falan var dimi canım hayirlisiyla al kucağına inşallah saatler geçmiyor çok heyecanlıyım geçen sene 5 haftalık kaybetmiştim korkuyorum
Merve2119 Fadimerdgn aynı şekilde kzuum geçen sene bi ocakda bi nisanda düşük yaptm bende senin gibiyim ama herşey çok güzel olacak inşallah hepimiz için
Bobii Fadimerdgn 20 27 ağustos arasında doğum dedi bana muayene de yarın güzel haberlerini bekliyoruz o zaman canım :)
akkrn haftadayım ctesi günü gidicem ben de inşallah 🫶🏻 kalp atışını duyarsınız diye düşünüyorum ama duyulmazsa da hiç stres yapmayın 8’e kadar yolu var diyorlar