Ssdg Rica ederim.Evet benimde vajinal bir duş ürünüydü bitince kendin sirkeli su yap demişti. Hiçbir sakıncası yok dedi, diğer doktoruma sorduğumda da o da yap sakıncası yok demişti ama sizin belki durum daha farklıdır dikkat etmek lazım. Ben günde 1000 mg başka antibiyotik 400 mg sanırım başka antibiyotik kullanıyodum. Çok ağır gelmişti yemek yiyemez olmuştum iştahım gitmişti hayattan kopmuştum resmen onlar bitene kadar. Bunu söylediğimde birçok çeşit enfeksiyon türü olduğunu hangi türe ne iyi geleceğini net bilemeyiz denemek zorundayız demişti.Moralide yüksek tutmak lazım bağışıklık düştükçe enfeksiyona meyilli oluyoruz. İyi olucağınıza inanıp tedavinize güvenin çocuk konusunu şuan düşünmeyin önce sizin sağlığınız. Bana çocuk için uzun bir süreç sizi bekliyor demişti doktor, ben de zaten olmayacak çocuğum demekki birde enfeksiyon illeti çıktı diye boşvermiştim yeni yeni kıyafetler almıştım kendimi mutlu etmeye başlamıştım,şimdi hamilelikten giyemiyorum o kıyefetleri.Hayatın sürprizlerini bilemeyiz🤗