34+5 ten beri ara ara sancılarım çıkıyor, progestan kullanıyorum 4-5 gündür iyiydim ama bugün karnım kaskatı kesildi ve geçmiyor sabahtan beri. Onun dışında bir ağrım sancım yok, sadece karındaki sertlikte tedirgin olmalı mıyız🤔 böyle olduğunda gitmiştim 55-60 larda sancım olmuştu