Geçmiş olsun canım şöyle ki ilk gebeliğimde yaşadım bende bunu 32. Haftamda bi gece hastanede yattım sabaha kadar serumlar ilaçlar tabi ki durmadı sancılarım 36. Haftaya kadar ilaç kullanmam gerekti tabi yine sancılarım oluyordu ilaç erken doğumu engellemek içindi 36 haftaya girince ilaçları bıraktım ve 37. Haftada oğlum dünya ya geldi çok şükür bir sorun olmadı önemli olan ciğer geliştirici iğneyi olman o çok önemli