Ben ikibuçuk ay önce spinal doğum yaptım kızim oldu şükür
Evet doğumdan sonra bel ve sırt ağrı çok oluyor
Ama o ağrılara değer çünkü bebeği doğduğu gibi gösteriyoler ilk ağlamasıni duyyorsun sonra doğumhane de ebe bebeği getirip yüzüne dokunduruyor koklaya biliyorsun öpebiliyorsun ağrıya değermi evet değer bebeğimle ilk teması anne kuruyor çok güzel bir duygu
Ben bir hafta önce sırt ve belden hacamat oldum ağrılarim hafifledi yine yaptırcam inşallah