Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 8+5 iz normalde bugün sekreterine birsey dedi işte kesenin kaç haftalık olduğunu mu ne 7+6 mi yoksa 8+6 mi ne dedi orayı anlamadım sonradan çıkınca doktorun yanından kafama takıldı bu durum böyleyse düzelir mi onu merak ediyorum ara kapanır mı?