Gamze_yildirim Kızlar 30. Haftadan sonra mi haftalık oluyordu kontroller 29+3 üm yarın kontrolum var sorarım zaten de bilen vardır yine de öğrenmek istedim
1momy Gamze_yildirim Gamze_yildirim ilk gebeliğim sorun oluşmadığı için 35 ten sonra her haftaya ve nts kontrolüne döndü
genc2kizannesi Gamze_yildirim bana 32 haftaya kadar hep 3 hafta demişti, dün kontrolüm vardı 2 haftada bir kontrole gel artık diye söyledi nst’ye gondermedi daha
ZeynepAsya1 Gamze_yildirim 30+4haftada gittim 2 hafta sonra tekrar gel dedi perşembe günü tekrar gidicem nasıpse
Erkeekaannesii Gamze_yildirim Ben 30 haftalıkken gittim 4 hafta sonra gel dedi cumartesi günü gidicem bakalım ne zaman çağıracaklar birdahaki kontrole
Gamze_yildirim karansmom_ 29 dan sonra 34 haftaya kadar hiç gitmiycekmisiniz yani 32 de nstye bağlıyorlar ama 1. Gebelik te benim 32 de bağladılar nst ye bu da öyle olur gibi aynı hastaneye gidiyorum zaten
Gamze_yildirim genc2kizannesi anladım teşekkürler bizim burda halen degismediyse 32. Haftadan itibaren nst ye bağlıyorlar 1. Gebelik te öyleydi yani
Medineuyanik Gamze_yildirim 27.haftamda gitmiştim bir sonraki kontrolü 32 de çağırmıştı doktorum sonra 35 de çağırdı o da dün du nst de sancı çıktığı için artık haftalık kontrollere geçtik 🥲