serap123- iyi geçti canım önden gidiyor dedi yine 5 gün 11+2 olmuşuz gördük bebisi de bı sıkıntı yoktu haftaya ikili teste çağırdı işte ama bende belirtiler dünden azaldı bı anda korkuyorum bişey olmasından mide bulantısı organlarimda sıkışma olurdu o falan azaldı 🙉