Elofiii devlette zorunlu değilse sezeryan yapmıyorlar diye biliyorum iyi bir doktora ve hijyenik bı hastaneye denk gelirseniz rahat geçer ama kendi isteğinle sezeryan yok sanirsam.Doğum şeklini belirlemeyi de o yüzden tam bilmiyorum normal doğum oluyo genelde ve kendin anlayip gidiyorsun zaten muayene ederken açıklığın var mi bakarlar