Kukulimmm 16. Haftada kan ve idrar verdim. Hastanedeki Dr um da kanlarını ver diye uyarmıştı. Hastane kalabalık olur diye sağlık ocağında verdim. 20-28 haftaları arasında 2 doz tetanoz aşısı yapılacak. Belirli aralıklarla sağlık ocağı takip ediyor. Kilonuzu vs takip ediyorlar. Aslında bizim ve bebeğimizin iyiliği için takibimiz orada da yapılıyor. Hastaneler çok yoğun olabiliyor. Sağlık ocağındaki ebe hastası az olduğu için daha iyı ilgileniyor aslında. Kayıt açtırmak zorunlu diye biliyorum zaten.
Mesela idrarımda bakteri gördü aile hekimi hemen bi toz yazdı. Hastanede hemen randevu bulmak da zor olabiliyor. Bu gibi basit sorunlarda yardımcı oluyorlar.