Benim 28. Haftada erken doğum riskim vardı . Pazartesi doğumum olacak inşallah . Zararı yok tam tersi erken gelirse ciğeri gelişsin diye vuruyorlar . Herkesede vurmazlar erken doğum riskiyle karşılaşan kişilere vururlar. Çevremdede vurulan oldu hiç bir problem yaşayan olmadı. Eğer doktorunuz önerirse vurdurun. Önlem amaçlı