gata 26.haftalık olduk benimde erken doğum riskim var olabildiğince yatmaya,uzanıp dinlenmeye, stresten uzak kalıp kendimi bişeylerle meşgul etmeye çalışıyorum bu süreçten çok etkilenmemek için çünkü sürekli yatmak bi süre sonra can sıkıcı oluyor. İnşallah Allahın izniyle zamanında gelir bebişler