zuleyha234_ bugun kadin dogum doktorumun yanina gittim, bir anda tsh degerimin cok yukseldigini gosterdim, ilacini kullan birsey olmaz dedi. Gebelik boyunca anormal seviyelerde surekli devam ederse bu yuksek tsh, o zaman sorun olabilirdi dedi. Simdi ilac kullanmaya basladim 100 mcg. İdeal seviyeye dusurecegiz, 9. Haftamdayim. Son 1 ayda 2.6 dan 15.5 ’a cikti