Yorulmaz_6 Merhabalar 26+3haftadayim kasilmam ve sancim oluyo araliklarla rahimde baskı hissediyorum bebegin hareketlerinde de azalma hissettim bulundugum konumdan dolayi hastane sıkıntısı cekiyorum bu durumu yasayan var mi acaba
kplmn Yorulmaz_6 merhaba geçmiş olsun bende 27 haftalıktım bu tarz sıkıntılar yaşadığımda nstde sancım çıkmıştı rahim boyunda kısalma olduğunu söylemişti doktorum şuan 35 haftalık oldum ama sürekli evde istirahat ve belli tedavi süreçleri oldu bu süreçte. İhmal etmeyin muayene olun içiniz rahat olsun
Minaeyll kplmn merhaba sancı dediğiniz nasıl oluyor nasıl bir kasılma hissediyorsunuz bende 29 haftaligim bazen bebek toplanmasi gibi oluyor poposunu dayamış gibi hissediyorum bu kasılma olmuyor değil mi
ruveyda123 Minaeyll bu dediğiniz kasılma ama ağrı sancı olmuyorsa ve sık olmuyorsa yalancı kasılma oluyor
Minaeyll ruveyda123 ağrı sancı olmuyor sadece sertlesiyor gibi oluyor bir süre sonra geciyor ama karnım kasiliyor gibi hissediyorum o anda
ruveyda123 Minaeyll o zaman sıkıntı yoktur ama yinede doktorunuza danışın bu durumu magnezyum kullanmıyorsanız magnezyum başlar