Diladeniz2 ben varım 13 temmuz da adet gördüm ama çok az 5 gün sürdü bide yerleşme kanaması gibiydi hatta eşime dedim bende bı gariplik var yerleşme kanaması olabilir dedim o bitince 3 gün sonra erken gebelik testi yaptm onda öğrendim gebelik tarihi de 29 Haziran dan hesaplamaya başladılar