2melek_anne Bugün muane diye gittim nst de sancı çıktı 1 cm açılma nedenle yarın 8 de doğuma alınıyorum 35+0 bebeğim 2.5 kg korkuyorum kuveze girermi🙏😥
Gulcangzl16 2melek_anne canım korkma kilosu güzel maşallah bende 36 da doğum yapmıştım 7 gün kalmıştı 2475 gr doğmuştu kızım şimdi gör maşallahı var
cicekgibii_ 2melek_anne 34 haftalıkken degerlendirmeden alınıyo küveze 35 den sonrası bebekler degerlendiriliyo canm solunumnda sıkntı olmazsa girmez gönlünü ferah tut buyumuş bebişin çok küçük degl ❤️
Mirayymn 2melek_anne kilosu güzel ama daha rahat nefes alabilmesi için bir kaç gün tutabilirler belki kötü bisey değil endişelenme 🥰
Merve2119 2melek_anne 2 kilonun altı küveze girer diye biliyorum ben eğer başka bi sıkıntı yoksa rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Bebekbeklrkn 2melek_anne benimde 34 hafta doğarsa girer yada girmez dedi canım inşallah girmez girsede çok durmaz dua edelim sanada iyi haberlerini ver bize normal mi olucak
Bebekbeklrkn 2melek_anne canım banada doğum başlarsa eğitim araştırmaya git küvez için dedi sen hangi hastanede doğum yapcaksn
Miray1804 2melek_anne merhabalar bölge Hastanesi’nde doğum yapmışsınız bende orada yapmayı düşünüyorumda doktorunuz kimdi acaba biraz bilgi verirmisiniz memnun kaldınız mı
2melek_anne Bebekbeklrkn ben normal doğum yaptım bebeğim şuan kucağımda darısı sizlere inşallah 🙏🥰🩷 çok şükür ikimizde iyiyiz öğlene doğru taburcu oluruz Allah’tan bişey olmaz sa