Hilal2901 Nasıl gidiyor kızlar hamilelik hem aynı haftadayız tanısalım birlikte doguralım 🤣🤣 ilk gebelik mi
Pinaargunes Hilal2901 selaaam 12+6 haftadayım şimdilik herşey yolunda allaha şükür bi belirtim yok hamilelige dair ilk haftalarda heryerim ağrıyordu şuan iyiyim siz nasilsiniz bu arada ilk gebeliğim panik biriyim ama alıştım sanırsam😂😍🙏
prensesannesi_2227 Hilal2901 bulantı sdece sabah oluyor 2.gebeliğim 3 yasında kızım var aşırı gazım oluyor çok şişiyorum 🙄 onun harıcınde sukur dıyelım
Melosunannesii Hilal2901 3. Gebelik bol mide bulantili yorgun tansiyon ilacli geçiyor zor ama güzel 😊
Evinuuu 12 ye ramak kaldı☺️mide bulantısı hala devam ama halime şükür benden kötüleri de var .senin nasıl gidiyor
Evinuuu Hilal2901 bence de sürekli öğürme var .ilk gebelik vücudum mal oldu. kasigimda agrim eksik olmuyor adet sancısı çekmeyen ben kivraniyorum şimdi
umena Hilal2901 hahah öyleyse bu yola beraber baş koyduk Allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin 💘💘 cinsiyet icine doğan bisi var mı doktorun tahmin yaptı mı
Hilal2901 umena geöen hafta erkek dedi bilemiyorum bence de erkek 😂 eşim kız bekliyor. Senin var mı tahminin doktor bir şey dedi mi
prensesannesi_2227 Hilal2901 vlla gun ıcınde kusma ve agrı olmzsa ıyıyım bide tabi uyku kzm czgı flm izlerkn dinlenıyorum uzanıp onun dısında hep halszm amann zten geln gıden yok rahtm 😁
umena Hilal2901 yok demedi pazartesi kontrolüm erkek olsa arkadaş olurlar diye sevineceğim kız olursa da kızım oldu diye 😂🤪
Zumra_zelal3 Hilal2901 geçen hafta 11 +4 bizim doktorumuz da erkek tahminin de bulundu bakalım hayırlısı
Hilal2901 umena her türlü sevineceğiz😂 pazartesi benim de ikili testim var bakalım aynı anda öğrenincez gibi hahshsh