Güzel anneler 21 haftaligim ve nasip olursa doğumu memlekette devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum kaçıncı haftada gitmem gerekiyor erken doğum ihtimalini de göz önünde bulunduruyorum ama deneyimsizim ne yapacağımı bilmiyorum eşimin iznini ayarlayamıyoruz bu yüzden . Fikirlerinize ihtiyacım var. 🙂