Civcivinannesii Ozgekerem ben de aynı durumdayım canım. İhmal etme NST de sancım çoktı. Bebek aceleci davranıyor gibi başı baya aşağı inmiş
Ozgekerem Civcivinannesii uzansam da geçmedi şimdi biraz rahatladım çok hareketli şimdi de ilk hamileliğimde böyle değildi pazartesi girdim nst ye pazartesi gidicem yine sancı çıkınca ne diyorlar ben sezeryan oldum bilmiyorum hiç
Civcivinannesii Her ihtimalen ciğer geliştirici iğne ve serum yedim acilde. Zamanında doğumumuz olsun inşallah