Meryeminannesi20 Arkadaşlar doğumdan sonra kızımda eşimle birlikte gelebilir mi izin veriyorlar mı bilgisi olan??
yeniannna34 Meryeminannesi20 Canım bildiğim kadarıyla eşin doğumdan sonra gelip görüyor gün içinde iki sefer gelme hakkı var yarım saat olarak Beş ziyaretçi hakkın varmış Ama bence çocuğunu da alırlar
[silindi] Meryeminannesi20 izin verirler diye tahmin ediyorum bnde oğlumu bırakamam yanımda olsun istiyorum başkasına güvenemem
Moms_0809 Meryeminannesi20 Bnmde bı kızım var canım bırakıp gidicem doğuma😞16aylık senınkı kaç yasında blkı bnm kızımıda getirirler ızın verirler heralde ya okadarda degıl
Elifdddd Moms_0809 bende onu düşünüyorum şubatın ortasına denk geliyor doğum kızım 4 ysında bensiz kalamaz napıcam bilmiyorum 😭
Meryeminannesi20 Moms_0809 benimki 3 yaşında babasıyla kalabilir diye düşünüyorum bi gece idare edilebilir inşallah normal doğum olursa ilki normaldi
Meryeminannesi20 Elifdddd benimde kızım var 3 yaşında kardeşini hastanede görmesini çok istiyorum kısa ile olsa
1zehrs Benim izin vermişlerdi eşim geldi gördü oturdu yanımda yarım saat falan sıkıntı etmediler hemde pandemiydi pik zamanıydı şimdi de hayli hayli verirler diye düşünüyorum 😅 o zamanda bile annem babam kaynanam görümcem eşim vs gelmişti hep ziyarete
Meryeminannesi20 1zehrs ay inşallah eşe izin veriyorlar belirli saatlerde merak ettiğim çocuk alıyorlar mı
Elifdddd Meryeminannesi20 alırlar bence neden almasınlar ki :) yasak değildir çünkü sadece eşlerde değil benım arkadas yaptı ziyaretci amcası falan gitmişti cocuğu görmeye
1zehrs Meryeminannesi20 alıyorlar görümcem Ekim ayında orda sezeryan oldu kızı 5 yaşında gitti uzun kaldı hatta hergun gitti gördü kızı