Bilen bilir dun dr a gittim ve hic ikac yazmadi o
Paracetol 500mg disinda. Hatta bugun postda actim. Yaf dun oyle bi sikayetim yoktu. Sabaha kadar öksürdum saten 2 haftatir gecmedi meret. Sabah cocuklari yuvaya iki büklum hazirladim. Böbregim, safrakesem, akciger karaciger sanki biri yaraya bicak saplamis sokup cikartioo sanki bicagi. Hayatimda boyle bisey yasamadim. En ufak kimildama yapamiom. Kac kezde kusdum. Oksuruk zorlayinca dahada beter. Sorum su, acaba cigerlerjm cok zorlandi ondan dolayimi..? Ama saten cocujlukdan beri kalan bronsitim var hic boyle bise yasamadim. Nedir bu bicak sancisi