myangelson Pamuk tugcesakzci ay yok bu topun altına girmem ciddiye falan alırlar bir de 😂😂😂😂 forumda diyorlarmış birisini ileri zekalı yapmış şeker yüklemesi falan 😂😂😂😂
Gulsen4224 tugcesakzci ben uygulamaya e posta şifre ile giriş yapamıyorum ama googleden girince girebiliyorum kullanıcı adımda sorun nerde ben anlamıyorum 🤦🏻♀️
myangelson Gulsen4224 bende de var o sorun bende internetten giriyorum sormayı unutuyordum hep 🤷🏻♀️😅
NaimeYilmaz Gulsen4224 Bu uygulama kaydı. Bu başka Forum üyeliği başka oluyor. Buradan kayıt olduğunuzda verileriniz silinmez, kilo takibi gibi. Forum’a girmek için bu ekranda kaydı tamamlayıp Forum menüsünden giriş yapabilirsiniz.
Gulsen4224 myangelson vallaha sinir oldum bi yardım eden olsa bize yaaa🥺🥺😅🤭uygulama da açamıyorum telefon değişti numara değişti e posta şifremi unuttum ay ay🤦🏻♀️😅
myangelson Gulsen4224 ben e-posta ile de giremiyorum kullanıcı adıyla da 😂 internetten giriyorum o yüzden de ama çok sinir bozucu gerçekten 😑
Gulsen4224 myangelson googleden kullanıcı adınla giriş mi yapamıyorsun çiceğim şifreyi mi unuttun 🤭 of of nolcak böyle böyle
myangelson Gulsen4224 ben direk kullanıcı adıyla giriyorum canım şifreyi hiç unutmam sağolsun her seferinde şifre giriyorum 😂😂😂 hem mail hem kullanıcı adıyla girebiliyorum ama uygulamaya gelince ikisi de olmuyor 🥴